Advisering en begeleiding

Sommige bedrijven lijken tot in de hemel te groeien. Bedrijven hollen van fusie naar fusie, ondernemingen expanderen uit hun voegen en ook dienstverleners tref je tegenwoordig aan in kolossale kantoren. Je mag gerust spreken van de mode van de 21ste eeuw: hoe groter hoe mooier. Maar zijn al die ontwikkelingen nu wel in het belang van het midden- en kleinbedrijf (MKB)? Bent u als ondernemer eigenlijk wel gebaat bij al die grootschaligheid?

Als specialist voor het MKB hebben wij gekozen voor overzichtelijkheid. Wij stellen kwaliteit en persoonlijke benadering boven alles. Als administrateur en adviseur kunnen wij alleen optimaal functioneren, als wij ook altijd bereikbaar zijn voor onze klanten. Bij ons kunt u zo binnenstappen als u een vraag heeft. En wij schromen ook niet om op eigen initiatief een advies of een tip te geven. Alert en actief. Wij zijn immers zelf ondernemer! Een kleinschalige organisatie dus. Maar wel professioneel. Die professionele dienstverlening bieden wij overigens tegen een zeer gunstige prijs-/prestatieverhouding! Waarom zou u voortdurend meebetalen aan een groot kantoor of een legertje specialisten, waaraan u praktisch nooit behoefte heeft? En diezelfde specialisten hebben wij evengoed binnen handbereik, maar die worden uitsluitend ingeschakeld op het moment, dat u daar ook echt profijt van hebt.

Uw administratie uit handen geven is allereerst een kwestie van vertrouwen. Dat beseffen wij terdege.
Kies daarom voor een kantoor, waar de koffie altijd klaar staat. Waar u op deskundigheid en continuïteit kunt rekenen. Waar u steeds met dezelfde adviseur in gesprek bent. Waar een perfecte administratie vanzelfsprekend is en slechts beschouwd wordt als de basis van advisering en begeleiding!

Enkele onderdelen waarin wij adviseren en begeleiden zijn:

-Administratieve organistatie

-Arbeidsvoorwaarden

-Automatisering

-Bedrijfsovername- en opvolging

-Financiering

-Ondernemingsplan

-Risicoanalyse

-Subsidieregelingen

-Wettelijke regelingen